Anunt important
ANUNT PUBLIC DE SELECTIE OFERTE
Nr. 486 / 18.01.2022
ANUNT PUBLIC DE SELECTIE OFERTE
Pentru EXECUTIA LUCRARILOR in cadrul investitiei „Modernizarea sistemului de iluminat stradal in Comuna Tibucani, Judetul Neamt”
IN ATENTIA ORICARUI OPERATOR ECONOMIC
Va aducem la cunostinta ca A.C. Comuna Tibucani intentioneaza sa contracteze ACHIZITIA DE LUCRARI in cadrul investitiei „Modernizarea sistemului de iluminat stradal in Comuna Tibucani, Judetul Neamt”
Date si informatii:
- Ofertele se pot depune pana la data de 26.01.2022, ora 12:00, la registratura achizitorului sau prin e-mail la adresa: tibucani@nt.e-adm.ro;
- Toate datele si informatiile tehnice se regasasesc la adresa: site-ul Primariei comunei Tibucani.
ANUNT SUPUNERE DEZBATE PUBLICA
Documentatie privind DELEGAREA DE GESTIUNE PRIN CONCESIUNE A SERVICIULUI DE ILUMINAT PUBLIC AL COMUNEI TIBUCANI, JUDETUL NEAMT
COMUNA TIBUCANI, JUDETUL NEAMT in calitate de concedent, anunta supunerea pentru dezbatere publica a documentatiei privind DELEGAREA DE GESTIUNE PRIN CONCESIUNE A SERVICIULUI DE ILUMINAT PUBLIC AL COMUNEI TIBUCANI, JUDETUL NEAMT.
Intreaga documentatie poate fi descarcata apasand AICI.
Perioada dezbaterii publice este de 30 zile, adica pana la data de 15.10.2021 inclusiv.
Din cauza situatiei actuale generate de Pandamia COVID-19, nu se va organiza o sedinta publica de dezbatare, toate sugestiile/cererile/indicatiile/reclamatiile vor putea fi transmise in scris prin una din urmatoarele cai:
- Email la adresa: tibucani@nt.e-adm.ro
- Telefon: Tel./fax: 0233/293402
- La registratura Primariei, de luni pana joi, intre orele 9:00-15:00, sau prin corespondenta postala la adresa: PRIMARIA COMUNEI TIBUCANI, JUDETUL NEAMT
La finalizarea perioadei de dezbateri toate comunicarile primite vor fi centralizate, analizate si implementate (daca va fi cazul).
Documentatia in forma finala va fi supusa aprobarii Consiliului Local TIBUCANI, atribuirea contractului de delegare a gestiunii se va face prin procedura simplificata, in baza L100/2016, prin SICAP.